Politica noastră de confidențialitate cuprinde următoarele informații:
1. Ce sunt datele cu caracter personal?
Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon.
Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.
2. Ce date personale colectăm și de ce le colectăm
Prin intermediul website-ului colectăm date cu caracter personal pentru a putea opera eficient și pentru a-ți putea oferi acces facil la serviciile noastre.
Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea modului în care interacţionezi cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie. Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcţie de interacţiunile pe care le ai cu site-ul nostru, sunt următoarele:
2.1. Completezi un formular de rezervare / contact pe website
Atunci când alegi să completezi un formular pe website-ul nostru ne pui la dispoziție în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:
- Nume şi prenume
- Număr de telefon
- Adresă de e-mail
2.2. Ne suni pentru a face o rezervare
Atunci când ne suni la numărul prezent pe website îți putem cere următoarele date cu caracter confidențial:
- Nume și prenume
- Număr de telefon
2.3. Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:
Adresa IP – Atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosită în alte scopuri. Adresa IP este stocată pe o perioadă limitată de timp (maxim 2 săptămâni) în principal din motive de securitate.
Datele pe care le transmiți când soliciți asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau e-mail, precum și sesiunile de chat (Facebook) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.
3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?
a) Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când completezi un formular de contact sau când ne contactezi telefonic sunt folosite strict pentru a putea lua legătura cu tine în vederea întocmirii unui contract de prestări servicii. În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării. De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajații noștri, în vederea derulării Contractului de muncă.
4. Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale
Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi. Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site). –Numele și prenumele–
Cum iți folosim numele și prenumele? | De ce? |
Pentru a putea comunica | Dorim să știm cu cine comunicăm atunci când faci o rezervare, de aceea numele și prenumele sunt date esențiale, fără de care nu am putea comunica. |
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude | Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu. |
–Adresă de e-mail, Telefon–
Cum iți folosim adresa de email și numărul de telefon? | De ce? |
Asistență pentru clienți | Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center. |
Pentru a păstra legătura | Pentru a te anunța despre eventuale probleme întâmpinate sau rezolvate. |
Răspuns | Pentru a putea da curs solicitării tale. |
—Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu tine– Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, e-mail sau social media.
Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine? | De ce? |
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. | Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la Trattoria & Pizza Giovane. |
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. | Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de calitate. |
-Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești site-ul Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe site-ul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești site-ul și aplicația.
Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești site-ul | De ce? |
Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău. | Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibila. |
Protejăm site-ul | Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a site-ului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor. |
Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, nu vei avea posibilitatea să faci o rezervare sau de a ne contacta, iar experiența ta pe site-ul nostru poate fi influențată negativ. Alegerea iți aparține și iți respectăm decizia.
5. Perioada de retenție datelor
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
În cazul în care am încheiat un contract de prestări servicii, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 de ani. În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.
6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal
Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău. Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:
Furnizori de servicii.
Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire. Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tău sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție.
7. Ce drepturi ai ca persoană vizată?
Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.
Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
- dreptul la informare și acces;
- dreptul de intervenție asupra datelor;
- dreptul la rectificare;
- dreptul la ștergerea datelor;
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul la portabilitatea datelor;
- dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
- dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).
Dacă nu aveți un contract încheiat cu S.C. Beraria Germana Oraselul Copiilor S.R.L. prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastre cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea/anonimizarea/trimiterea unei copii către dumneavoastră. Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la office@trattoriagiovane.ro.
De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către S.C. Beraria Germana Oraselul Copiilor S.R.L. a datelor dvs.
8. Contact
Dacă ai nevoie de orice informații legate de site-ul, produsele sau serviciile S.C. Beraria Germana Oraselul Copiilor S.R.L. ne poți contacta la adresa office@trattoriagiovane.ro
Te rugăm să ne scrii la adresa de email office@trattoriagiovane.ro sau pe office@trattoriagiovane.ro sau la numărul de telefon 0761 143 343 (tarif normal).
9. Politica de Cookie-uri
Nu folosim cookie-uri.